Translate

Isnin, 20 Januari 2014

CARA JADI AHLI SHAKLEE

 Untuk mendaftar sebagai ahli, terdapat 2 pilihan yang telah disediakan oleh pihak Shaklee..

PILIHAN PERTAMA

Keahlian Percuma :
Dengan pembelian produk Shaklee yang berjumlah RM680 ke atas yang bersamaan dengan 200UV anda akan dapat pendaftaran keahlian secara percuma, memberkit atau bisnesskit secara percuma dan automatik akan dapat cash back sebagai bonus sebanyak RM30++ pada pertengahan bulan berikutnya. 

Jadi, bukan sahaja jimat kerana tidak perlu bayar kos untuk memberkit malahan, ada duit masuk akaun lagi pertengahan bulan hadapannya. Bermula dengan RM30 tersebut, jika anda fokus, usaha, rajin dan sanggup menghadapi cabaran, ia akan menjadi RM30 000 pula suatu hari nanti.. Asalkan anda tidak kenal erti putus asa..

PILIHAN KEDUA

Pendaftaran Keahlian sebanyak RM75 :
Ini merupakan bayaran kepada memberkit atau bisnesskit yang diwajibkan oleh pihak Shaklee bagi sesiapa yang ingin mendaftar keahlian Shaklee.


  • setelah mendaftar, anda akan diberikan No. ID dan password bagi membolehkan anda log in ke ruangan member Shaklee di www.shaklee2u.com.my
  • yuran keahlian hanya perlu dibayar sekali seumur hidup
  • pendaftaran keahlian boleh dilakukan kepada sesiapa sahaja yang ingin menambah pendapatan bulanan ataupun yang ingin "makan sendiri' produk Shaklee kerana, alang-alang kita dah makan, biarlah dapat cash back kan.. Boleh share manfaat dan kebaikan Shaklee yang kita dah rasa dengan orang lain.
  • Mana tahu, lama-lama nanti terbuka hati untuk mula berbisness pula. Dapat juga bersedekah setiap bulan untuk tambah saham akhirat.. (^__^)


>>> SHAKLEE MENAWARKAN AHLINYA 3C 
(CASH, CAR, CONVENTION) <<<

CASH
Ganjaran Tunai - Tidak termasuk peluang untuk mendapatkan untung runcit sehingga 33%
Bonus Kumpulan Peribadi sehingga 21%
Leadership Bonus sehingga 6 level
Insentif Coordinator sehingga 1.5%

CAR
Program Kereta - berpeluang mendapat tambahan bonus untuk bayar kereta kita.

CONVENTION
Percutian ekslusif 5 bintang yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee di dalam negara dan di luar negara.
Ada juga peluang untuk menunaikan umrah yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.
Hotel bertaraf 5-6 bintang.
Makan, minum, penginapan, penerbangan, tiket, luggage setiap seorang, telekung dan kain ihram SEMUANYA dibiayai sepenuhnya oleh Shaklee.
Kita hanya bawa duit belanja sahaja.


BERMINAT UNTUK JANA KESIHATAN SAMBIL JANA PENDAPATAN??
JANGAN MALU, JANGAN SEGAN UNTUK BERJAYA..
NUR ~ 0172720564

Dengan peluang yang telah diberikan, mengapa tidak kita mencuba untuk menambah baikkan taraf kewangan dan kehidupan kita sekeluarga serta menambah baikkan taraf kewangan umat Islam secara keseluruhannya. Jangan takut untuk menjadi orang Islam yang kaya asalkan kita sentiasa berpegang pada niat "Kaya Kerana Allah.." Dengan cara ini, kita dapat memberi lebih lagi dan berkongsi dengan sesiapa sahaja yang memerlukan.. In Shaa Allah..

WITH LOVE & CARE, NUR (^__^)

0 comments:

Catat Ulasan

ULASAN & PENDAPAT ANDA AMAT DIHARGAI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH! ANDA PELAWAT KE