Translate

Jumaat, 14 Mac 2014

PILIHAN KEAHLIAN

Nak join ahli ada 2 pilihan..

1) Pilihan pertama,
Dengan pendaftaran percuma..

Setiap satu produk Shaklee mengandungi nilai UV tersendiri. Jadi, setiap pembelian produk Shaklee berharga RM680 yang bersamaan dgn 200uv akan dapat pendaftaran percuma.. Bertambah jimat lagi kerana, anda akan dapat cash back semula pada bulan berikutnya dalam erti kata lain bonus RM30++..
(1 UV = RM3.00 @ RM3.20)

Anda akan dapat memberkit daripada Shaklee juga secara percuma.. Jadi, dengan pilihan yg pertama, anda dapat vitamin, memberkit secara percuma 'cash back' lagi..


2) Pilihan kedua, 
 
dengan yuran pendaftaran RM75 utk semenanjung.. Dan, RM85 utk Sabah & Sarawak.. Ini merupakan bayaran bagi memberkit / business kit daripada Shaklee termasuk pengeposan memberkit / business kit tersebut ke tempat anda..

Jadi, modal anda untuk memulakan business adalah RM0..



###############################

Selepas pendaftaran dilakukan, anda akan diberi Shaklee ID & password utk access laman web khas untuk member Shaklee yang berdaftar ( http://www.shaklee2u.com.my ) bagi tujuan pembelian produk Shaklee, mengetahui berita Shaklee & macam-macam lagi. Boleh juga digunakan untuk makan sendiri &  untuk bisness.. Selain daripada itu, anda akan di masukkan di dalam Secret Group S4H untuk bimbingan keseluruhan.. 

Adalah penting untuk kita memilih kita berada di kumpulan mana. Untuk pengetahuan, Nur merupakan salah seorang daripada susur galur Jutawan Mamafaiz & Shaklee 2 U..

Segala yang baik datang dari Allah, yang kurang adalah daripada kelemahan Nur sendiri..

Pengedar Sah Shaklee Shah Alam, Puchong & kawasan sekitar
SMS/WASSAP
Nur | 0172720564
untuk respon pantas!!
~(^_^)~

0 comments:

Catat Ulasan

ULASAN & PENDAPAT ANDA AMAT DIHARGAI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH! ANDA PELAWAT KE