Translate

Sabtu, 9 Februari 2013

KHASIAT KESELURUHAN OMEGA GUARD SHAKLEE


KEPENTINGAN OMEGA UNTUK SETIAP LAPISAN MASYARAKAT

Omega Guard salah satu supplement yang sesuai untuk dihadiahkan kepada kedua ibu bapa dan rakan-rakan. Boleh dijadikan sebagai hadiah hantaran juga.. Ia bagus untuk sendi, meningkatkan daya ingatan, membantu meningkatkan daya tahan tubuh serta bagus untuk saraf selain memanaskan tubuh.

ORANG TUA
Kebanyakan orang tua mudah merasa sejuk kaki atau tubuh badan dikala usia makin meningkat. Omega turut membantu memberi ketenangan bagi pengidap rheumatisme serta gout kerana ia membantu melegakan sakit akibat bengkak atau serangan sendi. Mereka yg mengidap penyakit Arthritis juga perlukan Omega bagi mengawal sakit & inflamasi serta menangani masalah kekakuan atau kekejangan.

KANAK-KANAK
Bagi anak-anak, selain membantu meningkatkan DHA otak, ia turut membantu memanaskan badan dan ini membantu mengurangkan risiko asma dikalangan anak-anak. Juga untuk mereka yang sering mengalami batuk2 juga sesuai mengamalkan Omega utk melegakan batuk & kahak. Kanak2 kurang Omega dalam bdn (kurang dari 25%) akan memberikan markah yang lebih rendah dalam ujian yg melibatkan penyelesaian masalah dan pemikiran abstrak.

LELAKI & WANITA 
Wanita yang telah melahirkan anak terdedah kepada masalah kurang mengingat atau kata lain mudah lupa. Maka pengambilan omega membantu mengatasi masalah ini. Menurut pakar dari Amerika Syarikat, sekiranya diet anda kurang Omega, otak anda akan menjadi 2 tahun lebih tua daripada umur yang sepatutnya. Omega Guard dapat mencegah migrain juga..

Selain bagus untuk jantung Omega mempunyai banyak manfaat lain selain membantu sistem dalam tubuh berfungsi dengan baik dan untuk kesihatan yang optimum dengan meningkatkan sistem imun dan antibodi badan. Omega juga berfungsi untuk menentang kanser juga. Kajian Kajian telah menunjukkan bahawa Omega -3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, meransang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankres pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
IBU HAMIL DAN MENYUSUKAN ANAK

Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi, DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran, dan mencegah migrain yang sering menyerang ibu yang baru melahirkan anak. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak Omega-3 EPA dan DHA yang lengkap untuk ibu dan bayi. Anak bijak, ibu juga semakin bijak!!

Pengambilan Omega yang cukup semasa hamil akan mengurangkan risiko anak mendapat alahan seperti asma/athma dan eczema apabila besar kelak. Omega juga mampu mencegah Insomnia dan membantu mengurangkan tekanan - Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autism, gila meroyan, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.



Dapatkan keahlian percuma, 1 botol lagi Omega & Cash Bonus dengan pembelian 6 botol Omega pada bulan promosi Februari 2013 ini..


WITH LOVE & CARE, NUR..

0 comments:

Catat Ulasan

ULASAN & PENDAPAT ANDA AMAT DIHARGAI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH! ANDA PELAWAT KE