Translate

Khamis, 13 Februari 2014

TIPS KURUS SIMPLE

Tips kurus pagi ini..
1) Kurangkan stress, senyum...

2) Cukup tidur

3) Membuang lawas

4) Pastikan tahap hormon dalam badan juga stabil..

5) Kerapkan minum air kosong

Jika anda kurang minum air, kadar metabolisma dalam badan akan naik..
Jika kadar metabolisma naik, badan rasa tak cukup zat...
Itulah yg akan menambahkan rasa nak makan jer memanjang..
So, kepada yang berazam nak kurus tu, jangan malas-malas minum air ya.. 

Nak naikkan kadar metabolisma secara stabil & pantas boleh cuba Cinch Energy Tea Mix.. Teh Shaklee.. Bonus daripadanya, tenaga segera akan diperolehi.. Pilihan alternatif terbaik dan sihat menggantikan minuman kopi, sauda atau manisan untuk mengekalkan kecergasan tubuh.

Selain daripada tu, boleh amalkan puasa sunat setiap Isnin dan Khamis.. Ustaz dalam radio Ikim kata, mula-mula buat sebab niat nak kurus. Bila sudah terbiasa puasa, In shaa Allah daripada niat nak kurus akan berubah jadi ikhlas berpuasa.. Jadi, dengan berpuasa, kesihatan badan dapat, kesejahteraan hati pun dapat juga..

Info daripada Majalah Ibu & Anak, 
"Berat badan yang bertambah semasa mengandung perlu disingkirkan. Jika tidak, penambahan berat itu akan terus bersama anda buat masa yang lama.
Berat semasa mengandung menyumbang kepada masalah berat badan berlebihan dan obesiti dalam masa 15 hingga 20 tahun selepas itu." 

Pendapat Nur, jangan pula kita sampai takut nak mengandung. Jangan risau, penyusuan susu ibu sepenuhnya dapat membantu anda mengurangkan berat badan dengan efisyen.

Selain itu, dengan mengamalkan supplimen Shaklee, berat badan ideal dan kesihatan berpanjangan juga lebih mudah diperolehi..

Lecithin, Omega, Alfalfa & Herblax antara vitamin yang dapat membantu anda kurus secara sihat, sejahtera, slow & steady.. Tetiba kurus mengejut pun tak bagus juga ya.. Kerana, akan menyebabkan kulit anda menggelebeh dan menjadi kehitaman..

Jangan lupa senaman yang konsisten juga..

Dapatkan konsultansi percuma daripada Nur..
SMS/WASSAP : 0172720564

WITH LOVE & CARE, NUR...
~(^_^)~♥

0 comments:

Catat Ulasan

ULASAN & PENDAPAT ANDA AMAT DIHARGAI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERIMA KASIH! ANDA PELAWAT KE